VILKEN HÄST!! ASSÅ VILKEN HÄST!!

Vilken häst! 
Idag var hon grym på hoppträningen!!
Jag har hittat den mest perfekta hästen för just mig! Gud vad hon lär mig saker på henne!! 

Att inte ha tränat hoppning med tränare på över tre veckor så gick det så sjukt bra! 
Vet vad jag måste jobba på nu. När jag blir lite osäker så har tendens att börja bromsa med handen men samtidigt gasa med benen och det ger ingen effekt så vissa språng blir lite si så där ;) Så det är bara på att träna och slappna av, andas! Nu vet jag vad som jag gör fel och det ska jobbad bort.
Har en så bra känsla nu för allt.
 Vi är redo för tävling på söndag! Ska hoppa en 80cm klass och en 90cm klass. Så nu blir det trimm och skogsritt fram tills söndag. Mysigt. Ska även pussa henne så mycket jag bara kan för att hon är bäst! Jag älskar denna häst, med hela mitt hjärta <3
Skrittade av ute idag och då tvingade jag min pojkvän att ta en bild på oss. Hihi.
Hon har blivit så mycket vitare i pälsen nu när sommarpälsen är påväg fram!

Hehe och detta blev ännu en roman, woops


Allmänt | |
Upp