Tävling

Dagens tävling då! 
Vi var felfria i båda klasserna idag! En runda tusen gånger bättre än den andra.. Man kan inte alltid lyckas;) 

Första klassen var hon pigg och vaken och var med mig i vartenda steg och språng! Red framåt och satte alla avstånd och inga Extra-hopp ;) Hade en riktigt bra känsla!

Sedan fick vi lasta in för att det regnade och det var väldigt många innan mig i andra klassen. 

Red sedan fram och hon kändes lite slut och inte med mig lika mycket som i första klassen. Precis innan framhoppningen är det en kvinna som ser att Extras sko sitter på sniskan men som tur hade vi en tjej där som kunde sko henne direkt!! Räddaren i nöden! Fick starta några nummer.
 Mycket riktigt hon var lite slut och seg.. Det resulterade till att hon inte var framme eller med mig så alla språng blev 130-140cm höga istället för 90cm som hindren låg på.. Suck.. Försökte driva på henne men hon ökade någon meter sen bara dog hon och hamnade i ett långsamt tempo.. 
Kan säga att dom sprången känns långt upp i nacken och ryggen.. Fy tusan vad ont jag har nu.. 
Blir nog att vila ryggen imorgon.. 



Extra ville inte vara med på bild längre så hon protesterade ;)



Allmänt | |
Upp