Första hästen riden

Har precis ridit min stora vita prinsessan som inte är så vit för tillfället.. Suck.. Jaja livet med vita hästar;) 

Idag red jag årets första pass i t-shirt!! Det är så varmt idag! 19 grader! Det va riktigt lökigt pass för både mig och extra idag!! Det skummade ordentligt om extra och om jag med hade kunnat skumma hade jag gjort de;) 

Idag så ville jag rida igenom henne och få henne mjuk och idag lyckades jag utan att bli arg!! Jag fick henne mjuk i båda sidorna och hon tog alla mina hjälper bra! Bara för att hon varit så duktig hoppade jag några språng med henne. Det stog framme två räcken på banan. Hon tyckte det va jätte roligt!! Hon verkligen sög tag i hindrena och innan vi ens landat letade hon efter nästa hinder! 

Min fina prinsessan!
Nu står ponny-bus på tur för ett plågande pass i värmen ;)

Allmänt | |
Upp